- Начало
- Министерство
- ЗА МИНИСТЕРСТВОТО / ХАРМОНИЗАЦИЯ / ИНДУСТРИАЛНО ЗАМЪРСЯВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА
Министерство
- Министър
- Кабинет
- Главен секретар
- Структура и функции
-
Стратегически цели
- Приоритети за 2009
-
Приоритети за 2010
- Програма за дейността на МОСВ - юли - декември 2010 г.
- Отчет за изпълнение на целите на МОСВ за 2010 г.
- Реформи в националната политика по опазване на околната среда, постигнати през настоящия мандат на управление - август 2009 г. - април 2010 г.
- Отчет за работата на министерството на околната среда и водите юли 2009 г. - юли 2010 г.
- Приоритети за 2011
- Приоритети за 2012
- Приоритети за 2013
- Приоритети за 2014
- Приоритети за 2015
- Приоритети за 2016
- Приоритети за 2017
- Приоритети за 2018
- Приоритети за 2019
- Приоритети за 2020
- Приоритети за 2021
- Приоритети за 2022
- Приоритети за 2023
- Приоритети за 2024
- Приоритети за 2025
- Стратегически документи
- Законодателство
- Контролна дейност
- ЕС и международно сътрудничество
-
Програми и проекти
- Програма "Околна среда" 2021-2027 г.
- Финансов механизъм на ЕИП 2014-2021 г. - в изпълнение
- Програма LIFE 2021-2027 - в процес на стартиране
- Програма LIFE 2014-2020 - в изпълнение
- Финансов механизъм на ЕИП 2009-2014 г. - приключила
- Норвежка програма за сътрудничество - приключила
- Програма LIFE+ - приключила
- Програма ИСПА/КФ (регламент 1164/94) - приключила
- Българо-Швейцарска програма за сътрудничество - приключила
- Програми за териториално сътрудничество - приключили
- Пилотни екологични проекти (Програма за иновации в околната среда на ФРГ) - приключили
-
Бюджет и финанси
-
Бюджет на МОСВ
- Бюджет на МОСВ за 2014г.
- Бюджет на МОСВ за 2015г.
- Бюджет на МОСВ за 2016г.
- Бюджет на МОСВ за 2017г.
- Бюджет на МОСВ за 2018 г.
- Бюджет на МОСВ за 2019 г.
- Бюджет на МОСВ за 2020 г.
- Бюджет на МОСВ за 2021 г.
- Бюджет на МОСВ за 2022 г.
- Бюджет на МОСВ за 2023 г.
- Бюджет на МОСВ за 2024 г.
- Бюджет на МОСВ за 2025 г.
- Отчети
- Плащания по СЕБРА
-
Одитни становища
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2013г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2014г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2015г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2016г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2017г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2018 г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2019 г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2020 г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2021 г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2022 г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2023 г.
-
Бюджет на МОСВ
- Административно обслужване
- Регистри
- Кариери
- Банкови сметки на Министерство на околната среда и водите
- Обществени обсъждания
-
Зелени възможности
- Длъжностно лице по защита на данните
- Защита на подаващите сигнали по ЗЗЛПСПОИН
-
Регистър на декларациите по ЗПК
- Регистър на декларациите
- Влезли в сила решения за установяване на конфликт на интереси
- Регистър на съставените АУАН
- Списък на лицата неподали в срок декларации по чл.35, ал.1 от ЗПКОНПИ
- Списък на лицата неподали в срок декларации по чл. 49, ал. 1 от ЗПК
- Списък на лицата с установено несъответствие в декларациите за имущество и интереси
- Архив на декларациите по чл. 12 от ЗПУКИ
- Национален план за възстановяване и устойчивост
ЗА МИНИСТЕРСТВОТО / ХАРМОНИЗАЦИЯ / ИНДУСТРИАЛНО ЗАМЪРСЯВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА
Директива 2008/1/ЕО за комплексно предотвратяване и контрол на замърсяването (кодифицирана версия)
Транспонирането на изискванията се осигурява от следните нормативни актове:
- Закон за опазване на околната среда (ДВ, бр. 91/ от 25.09.2002 г.)
- Наредба за условията и реда за издаване на комплексни разрешителни (Обн. ДВ, бр. 80 от 09.10.2009 г.)
Регламент (ЕО) № 66/2010 на Европейския парламент и на Съвета от 25 ноември 2009 година относно екомаркировката на ЕС
Транспонирането на регулацията се осигурява от следните нормативни актове:
- Закон за опазване на околната среда (ДВ, бр. 91/ от 25.09.2002 г.)
Регламент (ЕО) № 1221/2009 на Европейския парламент и на Съвета от 25 ноември 2009 година относно доброволното участие на организации в схемата на общността за управление по околна среда и одит (EMAS)
Транспонирането на регулацията се осигурява от следните нормативни актове:
- Закон за опазване на околната среда (ДВ, бр. 91/ от 25.09.2002 г.)
- Наредба № 2 от 29.10.2008 г. за схема на Общността за управление по околна среда и одитиране (обн.ДВ, бр. 96 от 07.11.2008 г., в сила от 07.11.2008 г.)
Директива 96/82/ЕЕС относно контрола на големите аварии с опасни химикали 31996L0082
Директива 2003/105/EC на Европейския Парламент и на Съвета от 16 декември 2003 изменяща Директива на Съвета 96/82/EC за контрол на големите аварии с опасни вещества 32003L0105
Транспонирането на изискванията се осигурява от следните нормативни актове:
- Закон за опазване на околната среда (ДВ, бр. 91/ от 25.09.2002 г.)
- Наредба за предотвратяване на големи аварии с опасни вещества и за ограничаване на последствията от тях(обн., ДВ, бр. 39 от 12 май 2006 г.)
- Правилник за организацията и дейността по предотвратяване и ликвидиране на последствията от бедствия, аварии и катастрофи
Директива 2003/87/ЕС на Европейския парламент и на Съвета от 13 октомври 2003 г. въвеждаща схема за търговия с квоти за емисии на парникови газове в рамките на Общността и изменяща Директива на Съвета 96/61/ЕС (Текст, отнасящ се за Европейското икономическо пространство)