- Начало
- Министерство
- Кариери
- МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ ОБЯВЯВА КОНКУРС
Министерство
- Министър
- Кабинет
- Структура и функции
-
Стратегически цели
- Приоритети за 2009
-
Приоритети за 2010
- Програма за дейността на МОСВ - юли - декември 2010 г.
- Отчет за изпълнение на целите на МОСВ за 2010 г.
- Реформи в националната политика по опазване на околната среда, постигнати през настоящия мандат на управление - август 2009 г. - април 2010 г.
- Отчет за работата на министерството на околната среда и водите юли 2009 г. - юли 2010 г.
- Приоритети за 2011
- Приоритети за 2012
- Приоритети за 2013
- Приоритети за 2014
- Приоритети за 2015
- Приоритети за 2016
- Приоритети за 2017
- Приоритети за 2018
- Приоритети за 2019
- Приоритети за 2020
- Приоритети за 2021
- Приоритети за 2022
- Приоритети за 2023
- Приоритети за 2024
- Стратегически документи
- Законодателство
- Контролна дейност
- ЕС и международно сътрудничество
-
Програми и проекти
- Финансов механизъм на ЕИП 2014-2021 г. - в изпълнение
- Програма LIFE 2021-2027 - в процес на стартиране
- Програма LIFE 2014-2020 - в изпълнение
- Финансов механизъм на ЕИП 2009-2014 г. - приключила
- Норвежка програма за сътрудничество - приключила
- Програма LIFE+ - приключила
- Програма ИСПА/КФ (регламент 1164/94) - приключила
- Българо-Швейцарска програма за сътрудничество - приключила
- Програми за териториално сътрудничество - приключили
- Пилотни екологични проекти (Програма за иновации в околната среда на ФРГ) - приключили
-
Бюджет и финанси
- Бюджет на МОСВ
- Отчети
- Плащания по СЕБРА
-
Одитни становища
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2013г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2014г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2015г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2016г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2017г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2018 г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2019 г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2020 г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2021 г.
- Одитно становище за заверка на ГФО за 2022 г.
- Административно обслужване
- Регистри
- Кариери
- Банкови сметки на Министерство на околната среда и водите
- Обществени обсъждания
-
Зелени възможности
- Длъжностно лице по защита на данните
- Защита на подаващите сигнали по ЗЗЛПСПОИН
-
Регистър на декларациите по ЗПК
- Национален план за възстановяване и устойчивост
МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ ОБЯВЯВА КОНКУРС
Крайна дата: 15 септември 2019
за заемане на длъжността директор на дирекция „Стопанска дейност и човешки ресурси“ – 1 щатна бройка.
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование – висше;
- образователно – квалификационна степен – магистър, в следните професионални области – технически и/или икономически науки.
- професионален опит – 7 години и/или V старши ранг.
1.2. Допълнителни изисквания:
•компютърна грамотност: MS Windows, MS Office, електронна поща и Internet;
•познаване на нормативната уредба в областта на трудовото право, държавната собственост, обществените поръчки, устройство на територията, вкл.технически норми и стандарти.
1.3. Други специфични изисквания за заемане на длъжността, установени в нормативен акт:
•необходимо е кандидатът да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
2. Начин на провеждане на конкурса:
•решаване на тест;
•провеждане на интервю.
3. Необходими документи:
•заявление за участие в конкурс /Приложение № 2 към чл. 17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /НПКДС/;
•декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
•декларация за съгласие за обработка на личните данни във връзка с участието в конкурса;
•копия от документи за придобитата образователно - квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката по условия и ред, определени с наредба на Министъра на образованието и науката);
•копия от трудовоправни документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка или документ по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или заповед за придобит ранг;
•документ за допълнителна квалификация, ако има такава;
•документ, удостоверяващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;
•документ, доказващ владеене на английски език, при наличие на такъв.
5. Място и срок за подаване на документите:
•документите се подават в срок от 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса в специализиран сайт или портал за търсене на работа (www.jobs.bg) и на интернет страницата на Министерство на околната среда и водите;
Подаването на документите за участие в конкурса се извършва лично от кандидатите или чрез пълномощник.
При подаване на документите на кандидатите да се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
•документите се подават в сградата на Министерство на околната среда и водите, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22 , партер – едно гише, всеки работен ден от 09:00 часа до 17:30 часа.
6. Място за обявяване на списъци и съобщения във връзка с конкурса:
Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати и и последваща информация по провеждането му ще бъдат публикувани на интернет страницата на Министерството на околната среда и водите.
7. Място за провеждане на конкурса: сградата на Министерство на околната среда и водите, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.
Обявлението за провеждане на конкурса да се публикува в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа (www.jobs.bg) и на интернет страницата на Министерство на околната среда и водите.
Основна заплата определена за длъжността директор на дирекция „Стопанска дейност и човешки ресурси“ е в размер не по-нисък от 2000 (две хиляди) лева.
Описание на длъжността:
-Организира и осъществява контрол на дейностите по управлението на собствеността на министерството, включващи поддържането и ремонта на недвижимите имоти и движимата собственост - стопански инвентар и офис обзавеждане;
-Предлага предприемане на разпоредителни действия по отношение на недвижимите имоти и движимата собственост на министерството с оглед ефективното и целесъобразното им използване;
-Разработва съпътстващи документи, свързани с процедурите по възлагане на обществени поръчки в областта на строителството, доставките и услугите;
-Подпомага ръководителите на второстепенните разпоредители с бюджет към министъра при осъществяване на политиките и дейността по стопанисване и управление на недвижимите имоти, предоставени за управление на съответния разпоредител;
-Организира транспортното обслужване в централната администрация на министерството и отговаря за експлоатацията и поддържането в техническа изправност на моторните превозни средства;
-Организира и контролира материално-техническото снабдяване и функционирането на складовото стопанство в централната администрация;
-Организира и контролира поддържането на нормални санитарно-хигиенни условия в административните сгради на министерството и прилежащите им терени;
-Организира и контролира изпълнението на мерките за противопожарна безопасност в сградите на централната администрация на министерството и координацията и взаимодействието с компетентните органи;
-Организира отбранително-мобилизационната подготовка и дейностите по реакция при
кризи;
-Организира и контролира дейностите по пропускателния режим и физическата охрана на сградите на централната администрация на министерството;
-Оказва методическа помощ на другите структурни звена в ЦА на МОСВ по въпроси, свързани с функционалната компетентност на дирекцията;
-Подпомага министъра на околната среда и водите при осъществяване на политиката по управлението на човешките ресурси в министерството;
-Следи за правилното прилагане за законодателството в областта на човешките ресурси в МОСВ и дава методически указания на второстепенните разпоредители с бюджет;
-Организира и контролира дейностите по набирането и подбора на персонала, както и процеса по назначаването на служители в министерството;
-Организира съхранението на всички актове, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения, съхранението на трудовите и служебните досиета на служителите;
-Организира и контролира изготвянето и актуализирането на длъжностните и поименните разписания на длъжностите в МОСВ;
-Организира и контролира обучението, оценяването и развитието на персонала.